24,5

Turi haul

2019. október 04. - z.kitti

Véget ért a Second Hand September, aminek a lényege az volt, hogy egy hónapig kerüljük el a fast fashion üzleteket. Az ügyesebbek egy egész hónapig nem költöttek új ruhadarabra, mások turikban próbáltak kincsekre vadászni. Én az utóbbiak közé tartozom, ugyanis felfedeztem egy turkálót tőlünk 10 percre, így nem tudtam megállni, hogy ne nézzek be párszor. Megmutatom, hogy miket sikerült beszereznem egy hónap alatt 6500 Ft-ért. Remélem ezután ti is kedvet kaptok hozzá, hogy inkább turkálóban vásároljatok.

dsc_3316.JPG

Sikerült 11 ruhadarabot beszereznem a Humanában 6500 Ft-ért, ennyiért általában egy terméket vesztegetnek a fast fashion üzletekben. 

img_2346.jpg

 

Eddig a ruhatáramban nem szerepelt a klasszikus fehér ing, viszont mindenkinek szüksége van egy ilyen alapdarabra, úgyhogy régóta kerestem már a tökéletest. Csakhogy egy jó minőségű fehér ing 6000 Ft-nál kezdődik általában, emiatt sokáig nem tudtam rávenni magam, hogy beruházzak rá. Most azonban sikerült megtalálni őt, egy fehér H&M-es inget, 1200 Ft-ért. Klasszikus, pamut, jó minőségű, és tökéletesen passzol. 

 

img_2348.jpg

 

Nem hagyhattam ott ezt a fekete Monki nadrágot sem, ami 500 Ft volt. Elegánsabb szabású, és rövidebb, a bokám fölé ér, de még enyhébb őszi napokon biztosan fel tudom majd venni. Ráadásul nagyon jól néz ki a fehér ingemmel együtt.

 

img_2347.jpg

 

350 Ft-ot fizettem ezért a H&M pulcsiért. Alapvetően egyszerű fekete pulcsi, egy kis csíkos díszítéssel az alján, illetve az ujjain. Viszont belül polárszerű anyaggal bélelt, úgyhogy nagyon meleg és nagyon puha, így öröm lesz viselni. 

 

img_2349.jpgNem terveztem ilyenkor rövidnadrágot venni, viszont egyből megtetszett a mintája és a színe ennek a sortnak. Első ránézésre egyébként olyan, mintha szoknya lenne. 34-es méret volt beleírva, ami rám általában kicsi, de nagyobbnak tűnt, úgyhogy felpróbáltam, és tökéletesen állt. Ezért sem ajánlom, hogy valamit ott hagyjatok a turiban próba nélkül, azért, mert nem a ti méretetek van beleírva. Egyébként Mango-s és 350 Ft-ért vesztegették.

 

img_2353.jpg

 

Szintén 350 Ft volt ez a fekete garbó. Ami egyébként egy finn Seppälä nevű márka terméke. Vékonyabb anyaga van, de kifejezetten ilyen pulcsit kerestem az őszi-téli időszakra, hiszen nagyon jól variálható és rétegezhető. 

 

img_2360.jpgSikerült beszereznem még egy fekete garbót, amit nem terveztem. Valamiért idén ősszel rajongok a garbókért, bár ilyen jó időben még nem tudom hordani őket. Ez egyébként sokkal vastagabb, mint az előző, és eszméletlenül jó, gyapjúkeverék anyaga van. Annyira beleszerettem, hogy nem tudtam ott hagyni. Egyébként Tricotonic márkájú, ami számomra nem mond túl sokat, de 950 Ft-ért szerintem határozottan megérte.

 

img_2359.jpg

 

Természetesen nem álltam meg kettőnél, jött velem egy harmadik garbó is. Ami már sötétszürke, a változatosság kedvéért. Jó minőségű, pamut, GAP pulcsi, pont a méretemben, 950 Ft-ért. 

 

img_2358.jpg

 

Szinte először találtam rá erre a 100% gyapjú Yves Saint Laurent pulóverre, ami 500 Ft-ért elég jó üzlet volt. Oversize, értelemszerűen nagyon meleg és nagyon jó állapotú. Egyszerűen nem tudtam ott hagyni.

 

img_2354.jpg

 

Amint megláttam, nem volt kérdés, hogy jön velem ez a cuki pulcsi is. Cubus márkájú (skandináv üzletlánc), nagyon-nagyon meleg, és eszméletlenül puha, plüss anyagú pulcsi. Nagyon aranyos mintája van, nyilván otthoni pulcsinak vettem, 350 Ft-ért szerintem tökéletes.

 

img_2355.jpg

 

Tervben van egy ideje, hogy rendszeresen eljárjak futni, de folyamatosan keresem a kifogásokat, például, hogy nincs hozzá megfelelő ruhám. Ezért is szereztem be ezt a Nike futópólót, 500 Ft-ért. Egyébként a címke szerint gyerekpóló, de tökéletesen jó rám. Fényvisszaverő részletekkel, remek állapotban van.

 

img_2356.jpg

 

Ugyancsak a futáshoz szereztem be ezt a sportfelsőt is. Ami egy kimondottan futáshoz készült Authentic American Heritage pulóver. A hátán van egy kis cipzáros rekesz a kulcsnak, elől szintén van két zseb, illetve van két belső zsebe is, úgyhogy nagyon praktikus. Szerencsére pont a méretem és úgyszintén 500 Ft-ba került.

 

 

 

Azt hiszem tényleg hasznos darabokat szereztem be, és egyik sem fog a szekrényben porosodni. Rengeteg ruhát hagytam ott, aminek vonzott az ára, de tudtam, hogy nem használnám ki. Fontos figyelnünk, hogy ne essünk át a ló túlsó oldalára, mert semmi értelme olyan ruhákra költeni (még azt a párszáz forintot is), amit utána úgyse veszünk fel. Ami biztos, hogy én továbbra is előnyben fogom részesíteni a turizást, mert nemcsak környezetkímélőbb, de a pénztárcabarát is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://24esfel.blog.hu/api/trackback/id/tr7815130762
süti beállítások módosítása