24,5

Őszi bakancslista

2019. szeptember 18. - z.kitti

Én nem rajongok az őszért, sosem volt a kedvenc évszakom. Mindig próbálok úgy hozzáállni, hogy milyen szép is lesz majd a hulló falevelek között sétálni. Aztán általában mindig szakad az eső és fúj a szél, és alig várom, hogy vége legyen. Ezért most eldöntöttem, hogy összeírok pár dolgot, amit szeretek ebben az időszakban csinálni. A listámra került pár olyan dolog is, amire szeretném rávenni magam idén ősszel, remélem kipipálhatom őket. Egyelőre még lelkes vagyok, és várom, hogy mit tartogat ez az évszak számomra. Addig is lássuk az őszi bakancslistámat.

canva_two_pumpkmins_on_ground.jpg

 

1. Forró csoki

Szeretnék itthon, házilag készített forró csokit inni. Közben beburkolózni egy meleg plédbe, és elolvasni egy könyvet.

2. Többet olvasni

Szeretnék több időt szánni az olvasásra, mert sokszor észreveszem, hogy, ha lenne is időm, akkor is szívesebben megnézek egy sorozatot vagy egy filmet, ahelyett, hogy olvasnék valamit. 

3. Környezettudatosság

A vászontáska és a szelektív hulladékgyűjtés nálam is alap, és én is próbálok fokozatosan leszokni a műanyagról. De például még mindig egyszer használatos vattakorongot használok a sminklemosáshoz. Szeretnék mindenképp beszerezni újrahasznosítható sminklemosó párnákat, illetve kísérletezni más téren is, többek között a menstruációs bugyival is.

4. Filmmaraton

Szeretnék egy délutánt csak arra áldozni, hogy filmeket nézzek sok-sok popcornnal. Mondjuk egy filmmaratont tartani a kedvenc Taratino filmjeimből, vagy megnézni a legjobb '90-es évekbeli romantikus vígjátékokat.

5. Őszi nagytakarítás

Mostmár előkerülnek a melegebb ruhadarabok, amiket egész nyáron nem láttam, úgyhogy itt az ideje, hogy kiselejtezzem azt, amire már nincs szükségem. 

6. Megtalálni a tökéletes szemkörnyékápolót

A huszas évek közepén (sőt akár hamarabb) el kell kezdenünk a megelőzésre gondolni, ha a ráncokról van szó. Szeretnék találni egy olyan terméket, ami megfelelően hidratálja a szemem körüli érzékeny bőrömet, és kisimítja az abróbb mimikai ráncokat. Ja, és persze, tök jó lenne, ha nem menne el rá a fél havi fizetésem.

7. Kirándulni

Szeretnék elmenni egy hétvégén kirándulni valahova. Akár egy közeli kisvárosba, vagy akár a természetbe. Egy hangulatos kis séta az őszi erdőben tökéletes lenne.

canva_landscape_photography_of_forest_during_autumn_season.jpg

8. Illatgyertya

Ilyenkor ősszel-télen valahogy több kedvem van illatgyertyát gyújtani esténként. Szeretnék beruházni valami különleges, finom illatúra.

9. Minél több levest enni

Egyáltalán nem vagyok egy leveses típus. De a hidegebb időkben azért jólesik egy finom, meleg leves nekem is. Viszont nagyon nehezen veszem rá magam, hogy elkészítsek egy ilyet. De idén ősszel mindenképp szeretnék mondjuk egy finom édesburgonya-krémlevest csinálni.

10. Elmenni futni

Soha nem tudom rávenni magam, hogy elmenjek futni. Nyáron túl meleg volt hozzá, természetesen emiatt nem jártam. De most ősszel, legalább csak pár alkalommal tényleg szeretnék eljárni futni. Csak aztán nehogy túl hideg, esős idő legyen...

11. Sütőtök minden mennyiségben

Nekem az ősz szinte egyenlő a sütőtökkel. Nagyon szeretem, de a 3 év alatt, mióta külön élek a szüleimtől, szerintem összesen kétszer próbálkoztam meg itthon sütni. Idén viszont szeretnék sokkal többet enni, hiszen nemcsak finom, hanem nagyon egészséges is. 

12. Időben elkezdeni a karácsonyi készülődést

Tudom, hogy ez egy őszi bakancslista, de én szeretem minél hamarabb kitalálni, hogy kinek milyen ajándékot adok. Akár már októberben, de novemberben már biztosan elkezdem nézegetni az üzletek kirakatát, idén sem tervezem ezt másképp. 

 

Szerintem jó ezeket a dolgokat összeírni, és kicsit a lelkünknek is jót tesz, ha megpróbáljuk a legjobb dolgokat kihozni az őszből. Ti szoktatok ilyen listákat, célkitűzéseket tenni az évszakok elején? Nektek mi az ami mindenképp felkerülne az őszi bakancslistátokra? Írjátok meg kommentben!

 

Fotók: Canva

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://24esfel.blog.hu/api/trackback/id/tr5115092530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása